1 januari 2010

2010
Har haft en lugn och skön dag, middag hos mamma och pappa, sovit en stund och plockat undan en massa leksaker som har legat utspridda över hela huset sen julafton.
Nu har jag en massa inspiration till hemmet och under 2010 hoppas jag att vi ska kunna förverkliga några av dem.
Första projektet är att bygga en gaderob till groventré. Har fått nog av alla jackor, mössor, vantar och skor som hur mycket man än städar alltid finner sin väg tillbaka .
Ett stökigt första intryck är inte roligt.
Så en garderob i gammal stil får det bli..
Hallen idag
Tyvärr inte den bästa bilden..
Önskar er en riktigt god forsätning på det nya året!
kram kram
Sandra

1 kommentar :

  1. Din blogg var nog den första jag hittade när jag började vara ute på nätete.Givetvis var jag helt såld! Kul att du är tillbaka! Ser att du varit hos Nina,visst var det fint! Får jag låna bilden som du tagit på cafeet om jag länkar till dig? Ha en skön Söndag Kramar susanne

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra