4 april 2010

NJUTER

Hoppas ni alla har haft en härlig och skön påsk, och så skönt att det är en dag kvar.
Här hemma har vi myst med vänner och familj med en massa god mat och alldeles för mycket påskgodis..
Men ack så mumsigt.
Tyvärr har våran kamera lagt av helt, den tålde inte att flyga i golvet när en liten grabb fick tag i den.
Nu hoppas jag att vi snart kan bege oss och köpa en efterlängtad systemkamera.
Lite idétorka..
Köpte dessa skyltar när jag var i Moheda senaste och jag har inte kommit på någon bra idé för dem.
Snälla kan ni hjälpa mig lite??

Ha det nu så himla underbart!

22 kommentarer :

  1. hej goa sandra! hmmm här har det mumsats alldeles för mycket godis uuuu!
    det var nog ett omen där att kameran flög i golvet, fniss, kolla in mediamarkt de har mycket bra kampanjer på canon och nikon.
    låt du skyltarna bero...vips så vet du, jag har många saker som ligger så, fniss!
    må väl, varmkram lotten

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg header du har gjort! Jag kan inte heller hitta på någor bra med dina skyltar såhär på rak arm. Om jag kommer på något så lovar jag att berätta det på stört! Vilen fin plantering du gjort med penseer och tidningspapper. Jag orkar bara använda plastburkar i år...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  3. I just visited your lovely vintage house and I enjoyed!
    Happy Eastern week-end!
    Val

    SvaraRadera
  4. Hej!!!
    Du har ny header!!! Lovely;o)
    Skyltarna är såååå snygga, i tallrikshyllan eller bara i en liten samling på väggen;o) Du kommer nog snart på något, duktiga du!!!!!

    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Nu ska du se vad roligt det kommer att bli när du får en riktig kamera. det är en fröjd att fota när bilderna blir så bra. Fina skyltar du hittat. kram på dig/ingela.

    SvaraRadera
  6. Jag har inte tappat min kamera utan ... hittar den inte! Men den finns någonstans här ... det ät bara att jag är så slarvig!
    :)

    SvaraRadera
  7. Hej
    Men vilka fina skyltar du har,tids nog kommer du på vad du ska ha dom till.
    kram o ha en go dag.
    ninni

    SvaraRadera
  8. Snygga skyltar!
    Det är riktiga fynd när man hittar såna=))
    Funkar dom på någon vägg någonstans?
    Eller i något av dina fina arrangemang?

    Hoppas att du hittar någon bra kamera.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  9. Hej
    Låter härligt att ni har haft en bra helg. God mat, godis och vänner är alltid ett lyckat koncept!
    Har tyvärr ingen bra idé när det gäller skyltarna.

    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag säger som Lotten, låt dom ligga så kommer du på efter ett tag var du ska ha dom. Dekorativa bara och ha liggande framme. Trist med kameran, men sånt händer. Och så har du gjort en underbar header, supersnygg!
    Ha det gott
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. vilken (o)tur med kameran...(hi-hi)

    skyltarna är jättefina. ser inget framför mig just nu men vips ska du se att de kommer på rätt plats!

    ha en fin måndag.

    kram!

    SvaraRadera
  12. Väldigt snygga!

    SvaraRadera
  13. Supersnygga skyltar,kanske på en vägg i en rad neråt...=)Sådana saker kan bara få ligga framme och mogna sedan så hittar de sin plats. Tjing Annica

    SvaraRadera
  14. Så fina skyltar! Moheda hör man talas om mycket. Sugen på att åka dit nu i vår/sommar...

    Ha det gott, kram Camilla

    SvaraRadera
  15. Jätte fräsiga skyltar med jag håller med dem andra, svårt att veta vad man ska göra med dem, hade jag haft några sådana hade jag nog satt dem på väggen eller ramar in dem i en ram med djup i :) men du kommer nog på nått med tiden, du e ju duktig så


    Kram

    SvaraRadera
  16. Halloj!

    Åh Moheda, dit vill jag igen. Var där för första gången i somras och det blev verkligen ett "hallelujamoment" för mig.

    Skyltarna är jättefina. Passar fint på en hylla med lite blomster och annat eller på ett bord ute med vårplanteringar och lökar.

    Du kommer säkert på något fint, alltid kul att kika in hos dig och få inspiration

    Hoppas det går bra med kameran, den nya assaå :)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  17. Vilken fin header!!!
    Och jag som är "siffer/bokstavsnörd" gillar dina siffror..!!

    Du kommer säkert på nåt :)
    Må gott/Sophia

    SvaraRadera
  18. Hej Sandra!
    Hoppas du haft en trevlig påskhelg:)

    Vilka charmiga gamla emaljsskyltar,gillar din nya header oxå!

    Hoppas det blir en systemkamera hos er, vi är såå nöjda med våran, vilken skillnad!

    Ha en trevlig vecka,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  19. Hei kjære du !!

    Takk og det samme, håper du også hadde en underbar påskefeiring!! Det er så herlig med slike dager, man blir glad av ingenting. Bare man får hygge seg sammen med mennesker man elsker så gjør det heller ikke noe at regnet strømmer ned. Så vakre egg du hadde laget også, likte virkelig godt måten du hadde dekorert dem på. Også ditt fiiine hjørne i stua!! Kult med et sjakkbord som pynt, annerledes og tøft. Oja, må ikke glemme, så straks du hadde laget ett nytt banner, det var flott!! Sitter selv og tenker på og fornye litt i bloggen. Vet bare ikke helt hva enda, men det hadde vært fint med en fresh forandring nå som det er vår.

    Håper du får en fin start i morgen, vi blir vel litt trøtte igjen da ;)

    Masse klemmer
    Aina

    SvaraRadera
  20. Hej Sandra! Vilken snygg header!!
    Fina skylltar! Men, nä jag kommer inte på nått såhär... Du kommer snart på nått vännen..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  21. Hallojsan!

    jättefina skyltar du har köpt!..kan nog användas till en del fint!

    Smarrats godis har det gjort föör mycket nu! skönt med vardag i morgon igen!

    ha det gott! Kram sanne..

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra