21 november 2010

Söndagsbilden : Lite jul..

Vilken kall och mörk söndag det är, ena stunden regnar det andra stunden snöar det.
Har varit iväg på en tur med Mikaels jobb till Göteborg.
Vi fick en liten stund att springa lite på stan och jag besökte butiken Granit för att inhanlda lite smått och gott.
Sedan en tur till Liseberg, otroligt vackert med alla ljus och fin fin julstämning.
På kvällen blev det underhållning och julbord.
Övernattning på Gothia var inte fel alls.

Sedan vi kom hem har jag suttit och lagt in lite nyheter i butiken och det finns lite julting med.
Kolla gärna in i Butiken
Lite jultema får min söndagsbild bli, kolla in på Fabriken för att se mer vackra bilder.

Vi syns imorgon igen!
Kram
sandra

10 kommentarer :

  1. Hej Sandra!

    Vilken kul dag!!
    Lissebergs julmarknad har jag fortfarande inte besökt : (

    Kram på dig!

    Mia

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du har haft en helhelg m.a.o. - hunnit en massa saker! Granit är en favoritbutik för mej!
    Så många härliga saker du har lagt upp och vilken härlig bild med juläpple och allt!
    Riktigt grådaskigt har vi också haft här i Sthlm! Det gäller att tända många ljus nu....!
    Ha en fin kväll!
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej!!
    Vilka mysiga juliga bilder hos Dig;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Mysigt ni haft!

    Ska försöka hinna med Lisebergs jul i år!=)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Så mycket fint du lagt ut i butiken, kälken var mysig. Ser att du också varit i Göteborg, Liseberg har jag aldrig varit på när det är julpyntat med alla ljus. Har nog missat något där.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt ni har haft då! Ska genast kika in i din butik.
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Nydelig Sandra...

    høres ut som en hyggelig dag..

    klemmer =))

    SvaraRadera
  8. Låter som du haft en toppenhelg! Fina bilder också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej,
    Ja tänk vad tiden går fort, snart jul! Känns lite overkligt... Vi är just hemkomna efter en helg i Dalarna där vi firat svärmor 80 år. En resa utan ett enda loppisstopp, till min stora besvikelse men vi åkte minibuss med icke intresserade... Ha det gott, kram Monica

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra