11 oktober 2013

MYSHÖRNA

I förra veckan var Elvis hemma från dagis pga sjukdom och tv gick varm med Rosa Pantern, då insåg jag att jag behövde finna mig ett ställe där jag kan sitta och ta det lugnt utan att behöva se tv.
Så min hörna med industrivagnen i köket fick istället bli en myshörna med fåtölj, levande ljus och tidningar.
Fåtöljen hade vi stående nere i källaren, ljusstakarna kommer från min vän Anna och Erix Trädesign.
Känner dock att jag skulle vilja ha någon slags lyckta hängande från taket åt det marrokanska hållet i svart och ej med platt botten.
Tips mottages gärna var jag kan finna!!

ÖNSKAR ER
EN SKÖN HELG!
Kram
Sandra

6 kommentarer :

  1. ser ut lite som en skamvrå..?

    SvaraRadera
  2. Såg två gamla fotogenlyktor i somras i Limmared, han med det industriella... tänkte köpa men blev inte av. Då kostade de runt 140 men vet inte om de fungerade.. men du kanske menar lite större ... Fick ny av syrran som var lite billigare men misstänker att du vill ha gamla :) Trevlig helg! Moster

    SvaraRadera
  3. Mysig liten hörna....jag gillar myshörnor, hihi.....om du ska läsa där måste du kanske ha en läcker golvlampa??....skulle nog jag ha gjort;))
    Du kan ju ändå ha en lykta hängande i taket som mys;))).....
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  4. Vill bara titta in och lämna en fredagskram.

    /Helen

    SvaraRadera
  5. Mysigt! Indiska har många fina lyktor i olika modeller. Kolla där kanske?
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  6. Jättefin hörna. :)

    Kanske den här från Olsson & Jensen passar?

    http://www.medinan.se/lykta-i-svart-hangande-p-225-c-122.aspx

    Kram Åse

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra