10 augusti 2014

TITT UT!

HALLOJ
Det var ett tag sedan det hände något här och ska jag vara ärlig så har kameran knappt varit utanför väskan på hela sommaren.
Igår kväll kom jag på att jag skulle fota barnen för att göra några förstoringar, så ner till stranden på kvällen och knäppte av så det stod härliga till.
Hur många som blev bra och inte suddiga det går att räkna till men ett på varje barn fick jag och svårast var denna donna som inte ville vara still en sekund.
Därför denna något suddiga bild med fokus helt fel, men var gör väl det.....

Vi har haft en underbar semester med sol sol sol och massa glass, bad och grillat.
Den största delen har spenderats i svärföräldrarnas stuga i Halmstad men det blev några dagar i Göteborg med omnejd, Malmö,Höganäs och Danmark.

Hoppas ni har haft det lika gott!

Nu stundar vardagen och ett ny fas i mitt liv.

KRam
Sandra

1 kommentar :

  1. Ljuvlig bild där känslan lyser trots att fokus är "fel"
    Kram <3

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra