7 maj 2015

HÄGG

Snart är helgen här och vi har en hel del små projekt som ska fixas, tänkte att det skulle bli klart ute på glasverandan så att vi  kan börja använda den fullt ut.
Ska plantera om några doftpelargoner som står i källaren, men jag känner att det är fortfarande lite för kallt att ställa ut dem.
Så just nu känns det som det är växter överallt inomhus, vilket inte alls är fel.
I damejeannen som står i vardagsrummet byter det olika typer av grenar varje vecka, denna gången bjuder jag på hägg.
Tycker att grenarna ger så mycket liv till rummet, dock är jag sugen på en riktigt stor fikus här.
Få se om jag hittar någon.
 
Bilden är tagen klockan 8 på kvällen och det är så härligt att det är ljust så mycket längre.
Denna bilden knäpptes av utan någon styling men efter veckostädningen, det gäller att passa på innan barnen är där och kuddarna ligger överallt.
 
 
Önskar Er en fin fredag och helg!
Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Mellan hägg och syren ;)).....mysigt du har ;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Häggen doftar ljuvligt. Vågar inte heller plantera ut pelargoner och annat än. Är vi fega?! kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Åå taklampan ���� var kommer den ifrån?

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra