2 februari 2016

LJUVLIGA KAKTUS

Det har skett några små förändringar här hemma, dock utan att köpa något nytt utan bara flytta runt det som redan finns i huset.
Bland annat har kaktusen som köptes på Ikea för två år sedan fått komma upp från källarförvaringen.
Tyckte den passade fint i urnan i köket.

Det som jag är sugen på, men det kommer inte att ske riktigt än är att byta golvet i vår groventré.
Har tröttnat på det för längesedan, så det ska bort.

Vi hänger inte våra kläder här utan de förvaras i källaren, har haft alla ytterplagg här upp en gång i tiden men det blev bara katastrof.
 

Så kul att se att kaktusen växer, den var på väg att dö förra våren men hittade tillbaka.

Ta hand om Er
!
Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. Wunderschöner Blog <3
    Liebe Grüße Bianca
    http://biancaplanner.blogspot.de

    SvaraRadera
  2. Gröna växter gör mycket för trivseln, vilken tur att kaktusen klarade sig, passar fint där.
    Jag bor själv men brukar också ställa till katastrof i hallen....!
    Och att flytta runt på saker blir oftast bra och dessutom billigt.
    Hm, jag tycker om golvet!

    Kramar /Cia

    SvaraRadera
  3. Fint d blev o jag gillar oxå golvet i hallen :) ha d gott //Marie

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra