19 februari 2016

VÅRT VARDAGSRUM

Passade på att ta en bild i vårt vardagsrum innan det bombaderades av leksaker.
Jag har gjort en mindre förändring här inne genom att flyttat runt på några möbler.
I vår källare har vi haft en fin teak skänk stående, den har hamnat där för att har inte
passat in.
Men nu ville jag testa att plocka upp den och använda som en tv bänk som innehåller
alla de där prylarna som man inte vill visa.
I källaren har också stått två snygga skinnfåtöljer i teak och brun rött skinn som jag
köpte för några år sedan.
De har tagit alldeles för mycket plats men tillsammans med skänken tycker jag
att det fungerar bra.
 
På väggen har jag satt upp två loppisfyndade speglar tillsammans med ett enkelt hyllplan
med en grön växt som förhoppningsvis ska klättra och bli stor.
Lampan är också ett loppisfynd och den inhandlades för några år sedan och är en favorit.
 
Ha en fin fredag
!
Kram
Sandra

10 kommentarer :

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra