14 juni 2016

MILLANS TATTOO - FÖLJ MIN DAG

Det är året när jag fyller 40 år och jag tänkte ge mig själv en present.
När jag var runt 18 år gjorde jag min första tatuering, en liten blomma på höger axel.
Den tappade snabbt sin färg och i många år har jag tänkt att jag vill täcka över den med något annat och nu har det äntligen blivit av.
Samtidigt som mig läste en tjej som heter Millan Bildskolan på Mullsjö Folkhögsskola, och jag fick reda på att hon är tatuerar och har en studio i Mullsjö.
På den vägen är det och idag har min gamla tatuering fått en ny skepnad

Tanken var att en blomranka med barnens namn i.
Millan har designat den och jag föll direkt.
Vi bestämde att vi skulle göra den i naturliga hudtoner, vilket är
Millans signum läs gärna artikeln ovan.






Ok, lite ont gjorde det allt ibland.





Den är inte helt klar ska fyllas i om ca två veckor, men så nöjd jag är.
Återkommer med det färdiga resultatet då.

Du kan klicka
för att komma till Millans Tattoo som ligger i Mullsjö.
Finns även på Facebook Millans Tattoo och
Instagram @millanstattoo

Vill också TACKA min underbara vän Lina som var med mig hela dagen och fotograferade.

Kram
Sandra

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra