4 april 2017

ATT TATUERA SIG

Jag har sedan unga år tyckt det varit grymt snyggt med tatueringar och jag gjorde min första när jag var 18, en liten blomma på höger axel. Några år senare kom två kinesiska tecken på ena ankeln.
För någon vecka gjorde min vän Gaby en text på sin arm med sina barns namn.
Enkelt, snyggt och vackert.
Jag ser tatueringar som ett smycke.
Gaby tatuerade sig hos Millans Tatto i Mullsjö.


Den lilla blomman som jag gjorde när jag var 18 blekande väldigt fort och jag var aldrig nöjd med den.
Så när jag träffade Millan som har Millans Tattoo i Mullsjö , vi var båda elever på Mullsjö Folkhögskola.
Då fick jag tanken att jag skulle täcka över min fula lilla blomma med något annat och även få med barnens namn.
Millan ritade upp ett förslag till mig och jag föll pladask, den lilla blomman blev något större.
Grymt nöjd och älskar de dova färgerna, som är ett signum för Millan.
Kram
Sandra

Millans Tattoo hittar du
Hemsida:
Facebook
Instagram @millanstattoo
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra