5 april 2018

EN DAG MED VINTER OCH VÅR

Det är påsklov och idag tog
jag och barnen en tur till min mans släkting Britt.
Tänkte att vi skulle njuta av en skogspromenad och lugnet
på landet, samt hennes goa fika.
Jag gillar verkligen att åka dit och bara vara, 
ger mig en skönt lugn.
Idag fick vi både uppleva vintern och våren, spring i snö
och stora vattenpölar.


Ett minihav av snödroppar har tittat fram.



Varmt och skönt mot väggen.


Dropp från taket.


Så fort det finns vatten, hittar du en av mina söner.

Skön kontrast.
Granen ska slängas medan snödroppar plockas in och njuts av.

I byn finns ett hus som tillhör min mans släktingar.
Vissa delar av detta hus har tiden stått stilla sedan 60 talet.

Träffade på Daniel som till barnens förtjusning har en hel uppsjö av instrument som man får testa.







På väg hem.

Det behövs inte mycket för att det ska bli en bra dag.

Kram
Sandra

3 kommentarer :

  1. wonderful impressions, thanks for sharing. big hugh Kathrin

    SvaraRadera
  2. Really nice photos. I like it :)

    SvaraRadera
  3. Very nice entry :) I am waiting for the next one :)

    ___________________
    http://meblelumax.pl/

    SvaraRadera

Skriv gärna en rad eller två.
Det gör mig väldigt glad.
Tack söta och varma kramar till er.
Sandra